شناسایی ۲۷۵۱ بیمار جدید کرونا در ايران/ فوت ۲۱۲ بیمار در شبانه روز گذشته

از دیروز تا امروز ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ايران شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۰ نفر از آنها بستری شدند. و:مجموع بیماران کرونا در ايران به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۴۱۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.و:تا کنون دو میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۴ آزمایش تشخیص کرونا در ايران انجام شده است.

شناسایی ۲۷۵۱ بیمار جدید کرونا در ايران/ فوت ۲۱۲ بیمار در شبانه روز گذشته

استانهای مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

فارس رتبه نخست بیماریابی و تست کرونا را در کشور به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد لطفی سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار مهر اعلان کرد: ملاک در ارائه مجوز فعالیت کارخانه‌های تولید الکل، مواد ضدعفونی و تولید ماسک قوانین وزارت بهداشت است.

لطفی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حساسیت‌های موجود در جامعه در خصوص سایر بیماری‌ها نظیر آنفولانزا لذا دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به شناسایی گروه‌های هدف در مبارزه با بیماری کرونا اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های موجود در استان فارس باعث شده تا این استان نسبت به سایر استان‌ها با اختلاف بسیار زیادی در جایگاه نخست بیماریابی و تست کرونا باشد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.