گفته هایی درباره نقش یک امیر قطر در تأمین پول و سلاح به حزب الله

شبکه “فاکس نیوز” آمریکایی ، در گزارشی عصر چهارشنبه ، شواهدی از دخالت قطر در تأمین اعتبار حزب الله را اعلان كرد

آنچه دولت آمریكا آن را تهدید كردن نیروهای خود در قطر ، كه تعداد آنها حدود 10،000 سرباز آمریكایی است ، در پایگاه “ال ادید” كه مقر فرماندهی مركزی آمریكا و اسكادران نیروی هوایی آمریكا است ، در نظر گرفت.

به گفته شبکه آمریکایی ، نماینده ویژه امنیتی “جیسون ج” که نام مستعار آن است ، در تجارت خرید اسلحه در قطر نفوذ کرد و اعلان كرد که “عضو خانواده سلطنتی” اجازه تحویل تجهیزات نظامی به حزب الله را داده است.

این شبکه خبر می گوید ، عبدالرحمن بن محمد سلیمان الخلیفی ، سفیر قطر در بلژیک و ناتو ، به دنبال پرداخت 750 هزار یورو به جیسون ج ، برای پوشش دادن نقش قطر در تأمین اعتبار حزب الله بوده است ، و جیسون می گوید که وی جلسه ای را با الخلیفی در بروکسل برگزار کرده است. در ژانویه 2019 ، برای آن موضوع.

نه ناتو و نه دولت بلژیک به سوالات (فاكس نيوز) درباره نقش سفیر در پرونده ادعایی پاسخ ندادند.

گفته هایی درباره نقش یک امیر قطر در تأمین پول و سلاح به حزب الله

پیام مشاور رهبری به سید حسن نصرالله بعد از انفجار مهیب بیروت

فاجعه انفجار بندر بیروت و جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از مردم مظلوم و مقاوم لبنان موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

این مصیبت را به مردم و دولت بزرگ لبنان، جنابعالی و اعضاء محترم حزب الله لبنان تسلیت عرض می کنم و از درگاه الهی غفران جان باخته گان مظلوم و شفای عاجل مجروحین را مسئلت دارم.

ملت مقاوم لبنان آموزگار بزرگ صبر و بردباری در برابر مصائب این‌چنینی هستند و بی تردید همچون گذشته سربلند و استوار این ایام تلخ و ناگوار را سپری خواهند کرد و دولت و ملت ایران در کنار شما ایستاده اند.

اولین اظهار نظر حزب الله در مورد انفجار بیروت: فاجعه غم انگیز است که خسارات بی سابقه ای به بار آورد

حزب الله شیعه لبنان در بیانیه ای با اظهار نظر در مورد انفجاری که امروز در بندر بیروت رخ داد ، گفت: “ما برای مردم این کشور برای این فاجعه ملی تسلیت می گوییم و توانایی های خود را در خدمت مردم خود قرار می دهیم.”

وی ادامه داد: “ما از مردم شریف لبنانی و خانواده های شهدا و مجروحان ، عمیق ترین نشانه های همدردی و احساس غم و اندوه عمیق برای این فاجعه بزرگ ملی گسترش می دهیم.”

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.