عامل هتاکی به مردم مازندران روانه زندان شد

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از بازداشت عامل هتاکی به مردم این استان در ساری خبر داد و اظهار داشت : این فرد خاطی پس از بازجویی های اولیه در پلیس فتا، با قرار صادره قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سیدجعفر ساداتی اظهار داشت : در پی هتاکی به مردم مازندران توسط فردی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه كرد : با رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که اهل تهران و ساکن یکی از ویلاهای تفریحی خود در شهرستان کلاردشت بود، شناسایی شد.

عامل هتاکی به مردم مازندران روانه زندان شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران بيان کرد: متهم که پس از انتشار کلیپ هتاکی در فضای مجازی و واکنش مردم از استان متواری شده بود، خود را به یکی از کلانتری ها در تهران معرفی کرد.

ساداتی در ادامه اظهار داشت : این فرد خاطی پس از بازجویی های اولیه در پلیس فتا، با قرار صادره قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.