تصاویر جمع شده در مراسم خاکسپاری مصباح یزدی در قم مورد انتقاد قرار گرفت

 در حالی که مقامات ارشد وزارت بهداشت ایران پایبندی خود را به توصیه های بهداشتی ، از جمله فاصله اجتماعی و پرهیز از ازدحام جمعیت ، برای جلوگیری از ظهور مجدد کرونا در ایران تأیید کردند ،

     انتشار عکس های مراسم تشییع جنازه محمدتقی مصباح یزدی در قم نشان می دهد که برگزارکنندگان این مراسم به توصیه های وزارت بهداشت پایبند نبوده اند.


در این عکس ها که به روز دوشنبه۱۵ دی پیوند خورده است ، صدها نفر از مردم که بیشتر آنها روحانیون مقیم قم هستند ، در میان صف های شلوغ و خاکسپاری تابوت محمدتقی مصباح یزدی دیده می شود.



چندین کاربر توییتر با استناد به اظهارات مقامات وزارت بهداشت و پخش رادیویی درباره محدودیت ها و انتقاد از اختلافات سیاسی ، عکس های این رویداد را منتشر کردند.


سخنگوی وزارت بهداشت همچنین از شناسایی 6073 بیمار جدید در این مدت خبر داد و گفت: پرونده بیماری كرونا در چهار شهر ساری ، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی کماکان قرمز است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.