معاون رئیس دانشگاه فردوسی از مهاجرت 30 درصدی استادان دانشگاه خبر داد

 نایب رئیس دانشگاه فردوسی مشهد روز دوشنبه ۶ بهمناز این واقعیت انتقاد کرد که برخی از گروه‌های دانشگاهی در کشور تا 30 درصد از استادان خود را از دست داده اند و مسئولان نیز از مهاجرت اعضای هیئت علمی چشم بسته اند.


حسین انصاری ، معاون اداری و مالی فردوسی ، در گفت وگو با ایسنا ، درآمد "بسیار کم" اعضای هیئت علمی دانشگاه را یکی از بزرگترین چالش های کشور توصیف کرد و گفت:  عدم حمایت از اعضای هیئت علمي منجربه مهاجرت نخبگان در سطح اساتید دانشگاه‌های سطح یک رشد کند.



به گفته این مقام دانشگاه ، برخی گروه ها در دانشگاه های کشور مانند مکانیک وکامپیوتر بیش از 30 درصد استاد خود را از دست داده اند.


معمولاً رسم این دانشگاه این است که اساتید برجسته پس از سی سال تدریس به کار خود در دانشگاه ادامه دهند ، اما معاون رئیس دانشگاه فردوسی گفت ، در اقدامی بی سابقه ، چندین استاد برجسته بالای 30 سال متقاضی بازنشستگی شده اند زیرا دلیلی برای ماندن نمی بینند و به خارج از کشور می‌روند



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.