نمایندگان مجلس واکسن کرونا خارجی را "مشکوک" و تهدیدی برای امنیت ملی توصیف کرده اند

 دو روز پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن کرون انگلیس و آمریکا ، قانونگذاران ایرانی با تأیید اظهارات خامنه ای در توصیف واکسن فایزر "مشکوک" و تهدیدی برای امنیت ملی ، گفتند که واکسن های خارجی "اثرات ژنتیکی" دارند.


در همین رابطه ،محسن روح‌الامینی ، معاون تهران از مسئول نظارت بر واکسیناسیون توسط مجلس ، گفت که کشورهای تولید کننده واکسن باید واکسن را برای مدت 5 سال روی مردم خود آزمایش کنند و بعد اگر «صلاح و صرفه» بود، اقدام به خریداری این واکسن‌ها شود.


وی تأکید کرد که این واکسن ها ممکن است "تأثیرات ژنتیکی" بر مردم ایران داشته باشد و "امنیت و منافع ملی را به خطر بیندازد".



خبرگزاری تسنیم همچنین گزارشی از علی کرمی ، استاد دانشگاه بقیه الله وابسته به سپاه پاسداران ایران منتشر کرد و در آن اظهار داشت که موضوع واردات واکسن مربوط به حوزه امنیت ملی است و امکان واردات و تزریق هر واکسن به مردم وجود ندارد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.