کایلی مورگیلبرت خواستار حمایت از زندانیان "بی گناه" در ایران شد

 کایلی مورگیلبرت ، محقق انگلیسی-استرالیایی که پس از دو سال زندان در ایران دو ماه پیش آزاد شد ، خواستار حمایت از زندانیان "بی گناه" در زندانهای ایران شد.


مورگیلبرت روز دوشنبه ششم بهمن‌ماه  در صفحه توییتر خود نوشت: دقیقاً دو ماه پیش ، من در فرودگاه مهرآباد تهران سوار هواپیما شدم. من هرگز نمی توانم این دو سال را از خودم بدزدم ، اما با قدرت و مثبت و ارزیابی مجدد آنچه که برای مدت طولانی برای خودم داشته ام ، یعنی عدالت و آزادی ، به آینده نگاه می کنم.



وی با قدردانی از حمایت خود در دوران زندان خواستار حمایت از "افراد بی گناه" و "زندانیان بیشمار" در زندانهای ایران شد.


این محقق استرالیایی-بریتانیایی در همین زمینه به نام‌ بعضی زندانیان دوتابعیتی از ميان انها فریبا عادلخواه، نازنین زاغری، مسعود مصاحب، انوشه آشوری، ارس امیری،‌ احمدرضا جلالی، کامران قادری، ناهید تقوی،‌ سیامک و باقر نمازی و زيادي ایرانیان گمنام نشان دهد

آزادی مورگیلبرت در ماه دسامبر در جریان تبادل با سه زندانی ایرانی زندانی در تایلند به جرم تلاش برای ترور یک دیپلمات اسرائیلی صورت گرفت.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.