اوکراین: ما منتظر معرفی مسئولان سقوط هواپیما و دلیل واقعی آن هستیم

 روز چهارشنبه 6 ژانویه ، مقام مسئول سقوط هواپیمای 752 در اوکراین در مصاحبه با رادیو فردا تأیید کرد که کشورش اکنون منتظر شناسایی و مجازات "مسئول" واقعی است که هواپیما را سرنگون کرده و اعلام "علل واقعی" این حادثه است.


روز چهارشنبه ، در آستانه سالگرد پرتاب موشک توسط سپاه پاسداران به هواپیمای مسافربری ، حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران ، یک بار دیگر متعهد شد که قطعاً سرنگونی هواپیمای اوکراینی را ادامه دهد.



ساعاتی بعد ، یوگنی ینین ، رئیس پرونده پرواز 752 اوکراین ، در اولین واکنش به اظهارات به رادیو فردا گفت: "غرامت تنها هدف اوکراین نیست.

   "عدالت مهمترین ارزش و اولویت ماست.  نه اوکراین و نه متحدانش متوقف نخواهند شد تا زمانی که ایران مسئولیت کامل را بر عهده بگیرد ، جزئیات فاجعه را اعلام کند و مسئولان را مجازات کند"


آقای ینین  گفت: "ما با استفاده از تمام ابزاری كه طبق قوانین بین المللی در دسترس ما است ، اجرای عدالت را تضمین خواهیم كرد."

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.