یکی از ساکنان ارومیه به دلیل بی احتیاطی در رانندگی به 250 ساعت درس قرآن محکوم شد

 یک مرد ساکن ارومیه به دلیل بی احتیاطی در رانندگی به 250 ساعت حضور در کلاس حفظ قرآن و ارائه آموزش رایگان بهمددجویان کمیته امداد محکوم شد.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا) ، روز پنجشنبه هفتم ژانویه ، مردی که تخلف وی در رانندگی او توضیح داده نشد ، به شش ماه زندان و جریمه نقدی محکوم شد.


براساس این گزارش ، محسن مرادی ، رئیس دادگاه کیفری شعبه ارومیه ، که به عنوان عالی ترین قاضی کشور انتخاب شد ،در یک مجازات جایگزین ، این شهروند به شرکت در یک پروژه 250 ساعته آموزش قرآن کریم به نام قاسم سلیمانی و ارائه خدمات رایگان به عنوان معلم قرآن کریم به مددجویان کمیته امداد محکوم شد.



ابراهیم رئیسی ، رئیس دادگستری ایران ، از زمان انتصاب وی مدتهاست که بر سیاست آزادی از زندان و صدور احکام جایگزین تأکید دارد.

با این وجود ، عدم پیوند بین برخی از جرایم و احکام صادر شده ، به ویژه رویکرد ایدئولوژیک نسبت به فعالان سیاسی و اقلیت های مذهبی ، در سال های اخیر توسط کارشناسان حقوقی و فعالان حقوق بشر مورد انتقاد قرار گرفته است.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.