عبدالناصر همتی ، رئیس کل بانک مرکزی: در غیاب ما ، تورم به 120 درصد و قیمت دلار به 50 هزار تومان می رسید.

 عبدالناصر همتی ، رئیس کل بانک مرکزی ، در دفاع از عملکرد خود و عملکرد اقتصادی دولت حسن روحانی گفت که :هدف ما جلوگیری از تورم بالای 120٪ بود که خوشبختانه محقق شد و انتظار می رفت دلار تا 40،000 و 50،000 تومان افزایش یابد ، اما ما جلوی او را گرفتیم.


رئیس کل بانک مرکزی شامگاه سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: "من می دانم که فشار زیادی بر مردم وجود دارد و اقشار پایین جامعه سخت کار می کنند."و گفت: "اما هدف ما جلوگیری از تورم بیش از 120٪ بود كه خوشبختانه حاصل شد.



همتي از عملکرد خود به عنوان رئیس کل بانک مرکزی و عملکرد دولت حسن روحانی در اقتصاد دفاع کرد وی گفت: "اگر جلوی بسیاری از اسراف و پولشویی را نگرفتیم ، با تورم بیش از حد شدید ، با دلار بیش از 40،000 تا 50،000 تومان و تورم بیش از 120 تا 150٪ ، دچار تورم شدید می شدیم."


این در حالی است که در ابتدای کار عبدالناصر همتی در مرداد 97 قیمت دلار در کانال 11 هزار تومان بود و در این دوره به گفته خود همتی تا ۳۲ هزار تومان نیز رسید و اکنون در کانال 22 هزار تومانی است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.