خطیب زاده هرگونه ارتباط بین دستگیری نفتکش کره ای و توقيف نفتکش ایرانی را تکذیب کرد.

 سعید خطیب زاده ، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، در مورد رابطه بین حقایق توقیف  یک نفتکش کره جنوبی توسط سپاه پاسداران و توقیف اندونزیایی یک نفتکش ایرانی. گفت: "فضا سیاست‌زده است و همه می خواهند همه چیز را به هم متصل کنند."


خطیب زاده روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی هفتگی در مورد مصادره اندونزی یک نفتکش ایرانی صحبت کرد  تهران تاکنون اطلاعات متناقضی درباره توقیف یک نفتکش ایرانی در اندونزی دریافت کرده است و ما منتظر گزارش های بیشتری از دولت اندونزی هستیم.


این مقام در جمهوری اسلامی جزئیات بیشتری در مورد محتوای گزارش های دریافتی ارائه نداد.



گارد ساحلی اندونزی روز یکشنبه پنجم بهمن‌ماه اعلام كرد دو تانکر با نام‌های( ام‌تی هورس) با پرچم ایران و (ام‌تی فری) با پرچم پاناما را در آب‌های پونتایاناک،‌ واقع در استان کالیمانتان غربی این کشور، توقیف کرده است


دلیل اصلی این اقدام نقض حق عبور و مرور، از جمله در رابطه با انتقال سوخت از تانکر به تانکر ، سیستم شناسایی خودکار خاموش ، پرچم ملی به اهتزاز نرسیده و سوخت به بیرون درز کرده است..

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.