برای دومین روز متوالی ، با رفتن از قرمز به بنفش ، میزان آلودگی هوای تهران بسیار ناسالم بود.

 آلودگی هوای تهران در صبح سه شنبه ،  بیست و سوم دی ماه ، برای دومین بار متوالی در شبانه روز ، در وضعيت بنفش و شرایط بسیار غیر بهداشتی برای همه صورت گرفته 


بر اساس داده های سیستم پایش هوای کشور ، شاخص کیفیت هوا در برخی مناطق تهران از جمله ایستگاه میدان خمینی در تهران ، صبح روز سه شنبه از 219 عبور کرد. بنابراین ، برای دومین روز متوالی ، آلودگی هوای تهران برای همه گروه ها "بسیار ناسالم" بود و از قرمز به بنفش  رسید.



شدت آلودگی هوا در شهر اصفهان نیز در حالت قرمز است و سیستم اندازه گیری کیفیت هوا شاخص آلودگی هوای اصفهان را بالای 170 نشان می دهد.


در حالی که دولت و استانداران باید با قرمز شدن وضعیت آلودگی هوا ، دفاتر و موسسات منطقه ای را تعطیل کنند ، علیرغم شرایط قرمز ، بنفش و "بسیار ناسالم" ، هیچ تعطیلی در پایتخت اعلام نشده است.  استاندار تهران فقط از ادامه تعطیلی معادن شن و ماسه خبر داد و حرکت کامیون های 20 ساله و خودروهای دودی را تا اطلاع  بعدی ممنوع کرد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.