سخنگوی آتش نشانی تهران: صدای انفجار در نارمک به دلیل انفجار گاز در پارکینگ یک مجتمع آپارتمانی ایجاد شد

 پس از خبر انفجار در شرق تهران ، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت که این انفجار ناشی از انفجار گاز در محله نارمک  اعلام کرد.


جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود که طبق شواهد اولیه علت این حادثه بی‌احتیاطی فردی است که در پارکینگ یک واحد مسکونی مشغول کار با گاز بود.



ملکی گفت که شامگاه شنبه،، حوالی ساعت 8:30 شب ، صدای انفجاری در منطقه نارمک تهران ، واقع در خیابان آیت الله شنیده شد. پس از اطلاع از سامانه 125 ، آتش نشانان به محل اعزام شدند ، در آنجا ابتدا گفته شد كه موتورخانه یك ساختمان چهار طبقه منفجر شده و تخریب شده است.


وی گفت ، وقتی آتش نشانان وارد شدند ، فهمیدند كه این حادثه هیچ ارتباطی با انفجار موتورخانه ندارد. از آنجا که شخصی در انبار کنار رمپ ورودی این ساختمان که در پارکینگ واقع شده بود مشغول به کار بود ، ناگهان صدای انفجار را از این انبار شنید.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.