مایک پمپئو: یافتن "اسب تک‌شاخ" آسانتر ازپیدا کردن میانه‌رو در ایران است

 وزیر امور خارجه ایالات متحده از سیاست خارجی که بخشی از دولت ایران را به اعتدال می خواند و به دنبال عادی سازی روابط با آن است ، انتقاد کرد و او گفت در واقع ، یافتن  اسب تک‌شاخ بسیار آسان تر از این كار است.


روز سه شنبه ، بیست و سومین روز دولت دونالد ترامپ ، در یک سری توییت ها ، مایک پمپئو بار دیگر از سیاست واشنگتن در قبال ایران و خروج از توافق هسته ای دفاع کرد و هشدار داد که "یک توافق بد از عدم توافق بدتر است".


وی همچنین تصویری از حمله دانشجویان آیت الله خمینی به سفارت آمریکا در سال 1979 را منتشر کرد و نوشت که از  نگاه دولت ترامپ ، رژیم ایران گروهی از ایدئولوگ های افراطی است که از سال 1979 شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند.




آقای پمپئو در دفاع از تحریم ها و به اصطلاح سیاست فشار حداکثر بر ایران نوشت که نادیده گرفتن تروریسم ، موشک ها و راه آشکاری که رژیم ایران برای دستیابی به سلاح های هسته ای طی می کند ، ایالات متحده را در معرض خطر قرار می دهد.


وزیر امور خارجه آمریکا همچنین تأکید کرد که دولت دونالد ترامپ به این ترتیب مسیر تقابل با دولت ایران را در پیش گرفته است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.