كرونا در ایران؛ کاهش رسمی تعداد قربانيان همزمان با هشدار موج بهمن ادامه دارد

 طبق آخرین آمار وزارت بهداشت که در روز شنبه 2 ژانویه منتشر شد ، 101 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته به دلیل بیماری كرونا در کشور جان خود را از دست داده و 6،045 بیمار جدید شناسایی شده اند.


علیرغم اعلام روند نزولی تعداد قربانيان و بیماری كرونا در گزارش های رسمی وزارت بهداشت ایران در هفته های اخیر ، اظهارات مقامات جمهوری اسلامی احتمال اوج‌گیری کرونا در روزهای آینده را نشان می دهد.


حسن روحانی ، رئیس جمهوری ایران ، رئیس نیروی ملی ضد کرونا ، روز شنبه 2 ژانویه گفت که "احتمال وقوع موج دیگری از کرونا در فوریه یا مارس وجود دارد."و علیرضا رئیسی سخنگوی این ستاد از "آغاز اوج سوم"  کرونا در مازندران خبر داد و نسبت به وضعیت این بیماری در برخی از شهرهای استان گیلان هشدار داد.



سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز شنبه در بیانیه ای گفت: تعداد كل افراد مبتلا به بیماری كرونا از زمان شیوع این بیماری در ایران به 1237،474 رسیده است و تعداد قربانیان 55438 نفر است.


سخنگوی وزارت بهداشت گفت که در حال حاضر چهار شهر ساری ،آمل، رامسر و سوادکوه شمالی  با قرمز ، 43 شهر با نارنجی و 401 شهر با زرد است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.