وزیر اطلاعات: ما در پرونده ترور فخری زاده چیزهای زیادی را فاش کردیم

 محمود علوی ، وزیر اطلاعات ایران ، گفت که پرونده محسن فخری زاده ، شخصیت برجسته برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ، به طور گسترده شناسایی شده است.


براساس گزارشی که خبرگزاری تسنیم روز سه شنبه ، 5 ژانویه منتشر کرد ، علوی این اظهارات را در نزدیکی محل دفن قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس در جمهوری اسلامی که توسط ارتش آمریکا در عراق کشته شد ، بیان کرد.




او بدون ارائه جزئیات و در اظهارنظری مبهم ، با بیان اینکه در جستجوی علل مرگ فخری زاده ، مطالعات و تعاریف زیادی انجام شده و کار در حال انجام است .


محسن فخری زاده مهابادی ، مقام ارشد برنامه هسته ای ایران ، در تاریخ هفتم آذردر دماوند آبسرد ترور شد.


مقامات جمهوری اسلامی تاکنون اظهارات ضد و نقیضی در مورد نحوه کشته شدن وی بیان کرده اند و در مورد نحوه کشته شدن وی همچنان ابهام زیادی وجود دارد.


 مرتضی محمودوند، عضو کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایندگان ، در تاریخ ۲۵ آذر  به خبرگزاری فارس گفت که "عاملان و طرفداران ترور محسن فخری زاده و تدارکات شناسایی شده و تعدادی نیز دستگیر شده اند."

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.