تازه ترين آمار کرونا در ايران

از دیروز تا امروز ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ايران شناسایی شد که یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند تا مجموع بیماران کرونا در ايران به ۳۱۲ هزار و ۳۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۷۰ هزار و ۲۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۴۱۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون دو میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کرونا در ايران انجام شده است.

تازه ترين آمار کرونا در ايران

۱۴ استان در وضعیت قرمز، مرگ ۲۱۵ نفر دیگر

سخنگوی وزارت بهداشت ایران می‌گوید هم‌اکنون ۱۴ استان در وضعیت قرمز قرار دارند و ۱۲ استان هم در وضعیت هشدار هستند.

این آمار روزانه در حالی اعلام می‌شود که مورد تأیید نهادهای مستقل نیست و بعضي منابع از چندبرابر بودن این آمار سخن گفته‌اند.

خانم لاری روز دوشنبه توضیح داد که استان‌های مرکزی، گیلان و یزد از وضعیت هشدار به وضعیت قرمز تبدیل شده‌اند، یعنی موارد ابتلا و بستری تعداد بیشتری از شهرستان‌های آنها روند افزایشی داشته است.

او همچنین اظهار داشت که استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار داد.

مرکز پژوهش‌های مجلس ایران در گزارشی تعداد قربانیان را حداقل دو برابر آمار رسمی برآورده کرده است.و مقام‌های وزارت بهداشت به روال معمول از ارائه آمار تفکیکی شیوع کرونا در استان‌های مختلف خودداری می‌کنند

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.