شلیک مأموران با گلوله‌های ساچمه‌ای به مردم روستای ابوالفضل اهواز

 در پی انتشار خبرهایی از درگیری خشونت‌آمیز مأموران انتظامی با اهالی روستای «ابوالفضل» در حومه اهواز، فرمانده انتظامی اهواز تیراندازی مأموران به مردم را تکذیب کرد، اما اظهار داشت «عوامل انتظامی جهت جلوگیری از ادامه درگیری جمعیت را متفرق کردند».

محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز، شامگاه چهارشنبه، پنجم شهریور، به خبرگزاری فارس اظهار داشت ویدئوهای منتشرشده از شلیک مأموران به اهالی این روستا «ساختگی و جوسازی خبری در فضای مجازی» است.

این در حالی است که تصاویر و ویدئوهای منتشرشده از درگیری دیروز در این روستا نشان می‌دهد که برخورد نیروهای پلیس با اهالی معترض روستا «شدید و همراه با تیراندازی» بوده و شماری از اهالی با گلوله‌های ساچمه‌ای زخمی شده‌اند.

به‌ گفته آقای دالوند، بعضي افراد «از ورود عوامل به زمین‌های بنیاد مستضعفان جلوگیری و با حمله به عوامل اجراییات شهرداری سنگ‌پرانی کردند و جاده را هم بسته و از ورود خودروهای شهرداری و سایر عوامل جلوگیری کردند».

او همچنین مدعی شد که این افراد «به سمت ماموران انتظامی حمله‌ور شدند و علی‌رغم خویشتن‌داری مأموران انتظامی به حمله خود ادامه دادند» و سپس «عوامل انتظامی جهت جلوگیری از ادامه درگیری، جمعیت را متفرق کردند».

در یکی از ویدئوهایی که «سازمان حقوق بشر اهواز» امروز منتشر کرد، شليك گاز اشك آور عليه اهالى روستا در پو اعتراض به تخريب خانه ها

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.