محکومیت 4 متهم در ماجرای احتکار ماسک

 محکومیت 4 متهم در ماجرای احتکار ماسک :غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه در سی و دومین نشست خبری خود، اظهار داشت : محرم امسال، محرم ویژه ای شد و در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری مجالس و محافل عزای حضرت سید الشهدا به تبلوری از عقلانیت و شعور جامعه مذهبی مبدل شد.

وی اضافه كرد : مردم متدین ما در این ایام لباس سیاه به تن کردند و کوچه و خیابان و بازار و میادین را سیاه پوش کردند اما خودشان در نزد جوامع بشری سفیدروی شدند و رو سیاهی برای مدعیان بی هویت و دشمنان فرهنگ و دین و دیانت جامعه باقی ماند.

وصول حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان از بدهکاران بزرگ، مساعدتی برای بهبود اداره کشور بود

سخنگوی قوه قضائیه افزود : دولت در سال آخر و به تعبیر مقام معظم رهبری در فرصت آخر برای خدمت رسانی به مردم قرار دارد و در این مسیر، مسؤولیتی بس خطیر و سنگین برعهده دارد

شرایط هم به جهت وضعیت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، شرایط سختی است و همه باید کمک کنند تا دولت در سال آخر و در فرصت آخر، گام‌های موثری را در جهت تحقق برنامه‌های اجرایی کشور بردارد.

محکومیت 4 متهم در ماجرای احتکار ماسک

محکومیت 4 متهم در پرونده احتکار ماسک و ملزومات پزشکی

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت : در این ایام ۱.۲ میلیارد یورو از ارزهای ناشی از صادرات به چرخه تولید برگشت و ۱.۷ میلیارد یوروی دیگر هم در یک پرونده دیگر به داخل کشور بازگردانده شد.

وی به صدور حکم حبس برای تعدادی از متهمان پرونده‌های اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت : متهمان هر کدام به 10 سال حبس محکوم شدند و در این میان یکی از شرکت‌ها نیز منحل شده و همچنین متهمان مکلف به بازگرداندن ارزهای دریافتی شدند.

اسماعیلی با اشاره به محکوم شدن تعدادی از متهمان به دلیل احتکار ماسک و ملزومات پزشکی، افزود: چهار متهم در این پرونده به حبس محکوم شدند.

وی اضافه كرد : در پرونده مربوط به لاستیک هم مدیرعامل سابق یکی از شرکت‌های لاستیک‌سازی به حبس و جزای نقدی محکوم شد که اینها موجبات احتکار لاستیک و اقلام ضروری مردم را فراهم کرده بودند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.