نقش مشکوک قطر با “حزب الله”/ درگیری اعضای خانواده حاکم قطر در تأمین حزب الله

 در همان روزی که رهبری قطر با ارسال کمک پزشکی به لبنان به دنبال بمب گذاری در بندر بیروت به دنبال نشان دادن چهره انسانی خود بود ، فاکس نیوز از دخالت خود در تأمین بودجه حزب الله پرده برداشت ، که به نوبه خود ظاهراً مسئولیت خود بمب گذاری را بر عهده دارد ، در حالی که کانال آن را ” یک نقش گسترده (قطر) برای تأمین مالی تروریسم

دخالت قطر در تأمین بودجه “حزب الله” چیز جدیدی نیست ، زیرا روزنامه آلمانی “دا زیت” پیشتر رسوائی جدیدی را آشکار کرده بود که پس از مسئولیت حمایت از “حزب الله” قطر را تحت تعقیب قرار می دهد.این سیاست قطر محدود به حزب الله نیست بلکه شامل موارد زیادی نیز می شود. از میان گروه ها و احزابی که قدرت ندارند ، به دنبال تصویب دستور قطر از طریق رسمی و غیر رسمی هستند

جزئیات درگیری اعضای خانواده حاکم قطر در تأمین بودجه حزب الله

مستند (یک فایل ) قابل اعتماد ، که از طریق آن یک آژانس خبری آمریکایی توانست نسخه ای را به دست آورد ، ادامه بودجه خانواده حاکم قطر برای شبه نظامی حزب الله لبنان را تأیید کرد ، که توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا به عنوان یک گروه تروریستی طبقه بندی می شود.

در جزئیات بیشتر ، عملیات مالی غیرقانونی اخیر مبنی بر مسلح کردن اعضای حزب الله با تجهیزات نظامی آشکار شد که تهدیدی برای نیروهای آمریکایی مستقر در خود قطر است.

نقش مشکوک قطر با “حزب الله”/ درگیری اعضای خانواده حاکم قطر در تأمین حزب الله

نکته اصلی این قسمت از سری بودجه قطر برای گروههای رادیکال و تروریست در سراسر جهان زمانی به دست آمد که یک مأمور اطلاعاتی آلمانی موفق شد به عنوان بخشی از خرید تجهیزات نظامی در قطر برای حزب الله ، یک پیمانکار فروش اسلحه ساختگی بسازد.

فایل قابل اعتماد جزئیات نقش اعضای خانواده حاکم قطر و درگیری آنها در اقدامات نظامی غیرقانونی از سال 2017 را تأیید می کند ، که دلیل اصلی عدم خفقان و تحریم قطر توسط چهار کشور عربی در همان سال را توضیح می دهد

اطلاعات تأیید میکند که اطلاعات صحیح است

گزارش های مربوط به دخالت قطر در حمایت از مخفیانه از حزب الله تکرار شده است ، زیرا جروزالم پست فاش کرد که سفیر قطر در بلژیک … یک سفیر قطر برای پنهان کردن اطلاعات در مورد بودجه دوحه به حزب الله ، رشوه داد.

مقامات ارشد اطلاعاتی آلمان صحت اطلاعات ارائه شده توسط مامور اطلاعات سابق را که با نام مستعار “جیسون گ.” به او گفته می شود ، تأیید کرده است که اعتبار داشتن سابقه کار برای سرویس های اطلاعاتی مختلف را دارد.

یک پیشرفت چشمگیر در سومالی .. قبایل به طور رسمی برای اخراج مردان قطر متحد می شوند

در یک تحول و اختلاف چشمگیر ، دو طایفه بزرگ در سومالی همبستگی و اتحاد خود را با یکدیگر اعلام کردند تا انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آینده را با اجماع انجام دهند و رئیس جمهور فعلی طرفدار قطر ، محمد عبدالله فارماجو و همه مردان دوحه را از همه بخش ها و مناطق اخراج کنند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.