مؤسسات خیریه قطر وجود دارند که تروریسم قطر را کار و پوشش می دهند

 در دو روز گذشته ، گزارش های آمریکایی حاکی از آن بود که انجمن ها و مقامات قطر در مسلح سازی و تأمین مالی حزب الله لبنان نقش داشتند.

مطابق پرونده منتشر شده توسط “فاکس نیوز” ، دو انجمن خیرخواهی قطر به حزب الله تروریستی در بیروت “تحت پوشش مواد غذایی و دارو” وجهی را به حزب الله تروریستی داده اند و “این اتحادیه دو انجمن” موسسه خیریه شیخ عید بن محمد آل ثانی “و” التعليم فوق الجميع “است.

در این گزارش محرمانه آمده است كه “یكی از اعضای خانواده حاكم در قطر دستور تحویل تجهیزات نظامی به حزب الله داد.”

دوحه معمولاً از اسم موسسه خیریه برای اجرای برنامه های خود و همچنین پوشاندن تروریسم و ​​حتی حمایت از آن از نظر نظامی ، لجستیکی و مالی استفاده می کند ، زیرا این موسسه ها به عنوان یکی از سلاح های اصلی برای اجرای سیاست های دوحه و پمپ صدها میلیون دلار برای حمایت و تأمین مالی تروریسم و ​​جذب افراط گرایان در اروپا و جذب آنها به سازمان های تروریستی در سوریه یا لیبی شناخته می شوند. یا عراق و دیگران.

مؤسسات خیریه قطر وجود دارند که تروریسم قطر را کار و پوشش می دهند

با نگاهی به واقعیتی دور از تبلیغات سیاسی در وب سایت ها ، این انجمن طبق چندین گزارش بین المللی ، در تأمین بودجه جبهه النصره در سوریه از طریق کمپین “کمک های مالی برای کمک به مردم شام” و تأمین بودجه سازمان القاعده در آنجا برای “آزادی زندانیان” دخیل است

پشتیبانی از تروریسم

این انجمن در حمایت از شبه‌نظامیان حوثی و اخوان زیر پوشش فعالیتهای درمانی برای بیماران فعال در یمن فعال است ، اما در حقیقت مشغول زخمی شدن سازمانهای داعش ، اخوان و القاعده به بیمارستانهای قطر است و فعالیتهای دیگری در غرب مالی با تأمین مالی گروه افراطی انصارالدین و جنبش توحید و جهاد با همکاری خیریه قطر دارد.

علاوه بر “بنیاد خیریه شیخ عید” ، نام التعليم فوق الجميع “آموزش بالاتر از همه بنیاد” ، که به معنی نگرانی از آموزش کودکان در سراسر جهان است ، از سال 2012 نیز تحت نظارت شیخ موذه بن ناصر ظاهر شده است.

ژوئن گذشته ، روزنامه واشنگتن آزاد بیکن اعلام کرد که دادخواستی در شهر نیویورک تأیید کرد که مؤسسات قطری ، از جمله خیریه قطر و بانک ملی قطر ، سازمان های تروریستی را تأمین مالی کرده اند. در سال 2014 ، وزیر توسعه آلمان (مولر) قطر را به بودجه داعش متهم كرد.

در لیست های ترور

در سال 2017 ، کشورهایی که خواستار مبارزه با تروریسم ، یعنی امارات متحده عربی ، عربستان سعودی ، بحرین و مصر هستند ، لیست طولانی خیریه ها و افراد قطری را در لیست تروریسم قرار داده اند ، از جمله آنها می توان به بنیادهای خیریه عید ، خیریه قطر ، ماهواره قطر الجزیره ، بنیاد خیریه الاحسان ، مرکز کار داوطلبانه قطر و شرکت دوحه اشاره کرد. اپل ، بنیاد شیخ ثانی بن عبدالله برای خدمات بشردوستانه و موارد دیگر.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.