پشتیبانی از تمدید تحریم تسلیحاتی بر روی ایران

 نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با ضروری دانستن تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، مدعی شد هر جایی خطری علیه تل‌آویو وجود دارد، رد پای ایران در آنجا دیده می‌شود.

بر این اساس، وزیر جنگ صهیونیستی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با درخواست از کشورهای مختلف جهان برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی، مدعی شد تهران می‌خواهد در سوریه یک «شاخه تروریستی» ایجاد کند که تل‌آویو باید مانع آن شود.

گانتز در حالی حزب‌الله را مقصر مشکلات لبنان می‌داند که نشریه «اسرائیل هیوم» به نقل از یک مقام نظامی ارشد صهیونیست نوشت: «گانتز روز پنجشنبه به ارتش دستور داده در صورتی که حزب‌الله به سربازان یا شهروندان اسرائیلی آسیب رساند، زیرساخت‌های لبنان را بمباران کند»

به نوشته «جروزالم‌پست»، گانتز امروز (دوشنبه) طی سخنرانی در کمیته امور خارجه و نظامی پارلمان رژیم صهیونیستی مدعی شد جنبش مقاومت «حزب‌الله» بزرگترین مشکلی است که لبنان با آن روبه‌رو است.

وی مدعی شد حزب‌الله تسلیحات و مهمات خود را در منطقه‌های مسکونی لبنان نگهداری می‌کند و انفجار بیروت می‌توانست مهیب‌تر و خطرناک‌تر باشد.

این در حالی است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله روز جمعه طی سخنرانی درباره انفجار بیروت، با اشاره تلویحی به قصور مسئولان دولتی پیشین و کنونی بندر بیروت در این واقعه، تاکید کرد مواد محترقه داخل انبار بندر نه تنها متعلق به حزب‌الله نبود

پشتیبانی از تمدید تحریم تسلیحاتی بر روی ایران

حمایت دولت مستعفی یمن از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

خبرگزاری اسپوتینک به نقل از الاریانی گزارش داد که لغو تحریم تسلیحاتی ایران، باعث خواهد شد که «بر آتش درگیریهای منطقه افزوده شود».

این مسئول وابسته به سعوی مدعی شد: «تمدید قطعنامه تحریم تسلیحاتی ایران، اقدام مهمی است تا مجبور شود از سیاستهای خصمانه، برنامه‌های توسعه‌طلبانه، گسترش هرج‌ومرج، تخریب و تروریسم در منطقه از طریق شبه‌نظامیانش دست بردارد».

الاریانی در ادامه با این ادعا که تهران منابع انرژی و گذرگاههای دریانوردی بین‌المللی را تهدید می‌کند، مدعی شد که لغو تحریم تسلیحاتی، هدیه مجانی به نظامی است که «هرج‌ومرج و تروریسم را در منطقه گسترش می‌دهد».

این مسئول وابسته به سعودی، لغو تحریم تسلیحاتی را ضربه مهلکی به تلاشهای برقراری صلح و منبع دیگری برای «تهدید امنیت و ثبات منطقه و جهان» توصیف کرد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.