فاکس نیوز: خیریه قطر پوششی برای تأمین مالی تروریسم

 آمریكا فاكس نیوز گزارش داد كه اسناد جدیدی را قانع كرده است كه نشان دهنده مشاركت خانواده حاكم در قطر در تأمین مالی حمل و نقل تسلیحات به گروه تروریستی حزب الله است و جان 10 هزار سرباز آمریكایی مستقر در كشور كوچك را به خطر می اندازد.

این شبکه در گزارشی در وب سایت خود اعلام کرد که پایگاه بسیاری از افراد در امارات خلیج فارس میزبان یک مقر پیشرفته برای فرماندهی مرکزی ایالات متحده و شمشیرهای نیروی هوایی ایالات متحده است.

در این گزارش اشاره شده است که این گروه لبنانی که در سال 1982 توسط سپاه پاسداران ایران تأسیس شده است ، مسئول کشته شدن صدها سرباز آمریکایی در عراق و لبنان است.

این شبکه اظهار داشت: سفیر قطر در بلژیک و ناتو ، عبدالرحمن بن محمد سلیمان الخلیفی ، به دنبال پرداخت جیسون جی 750،000 یورو برای پوشاندن نقش رژیم قطر در تأمین پول و سلاح به جامعه لبنان بود.

نه ناتو و نه دولت بلژیک برای اظهار نظر درباره نقش سفیر در این موضوع به درخواستهای فاکس نیوز پاسخ ندادند.

فاکس نیوز: خیریه قطر پوششی برای تأمین مالی تروریسم است

فاكس نيوز:قطر از حزب الله حمايت مالي داد

شبکه آمریکایی “فاکس نیوز” در گزارش خود شواهدی از دخالت قطر در تأمین بودجه حزب الله پرده برداشت، در آن گزارش ، همچنین تلاش های قطر برای پنهان کردن این تأمین بودجه را نشان داد.

از اینجا ميتوانيد تماشا کنید

https://www.aparat.com/v/mk1a6

شبه نظامیان حزب الله لبنان وابسته به رژيم جمهوری اسلامی متهم به انفجار بندر بیروت هستند

لقمان سلیم پژوهشگر سیاسی با اشاره به حزب الله لبنان و جریانهای وابسته ومزدور رژیم ایران به الحدث میگوید: آنکس که فکر تحقیق بین المللی حول مساله ترور رفیق حریری (نخست وزیر پیشین لبنان) را رد میکرد، همان خودش طرفی است که میخواهد واقعیت انفجار بیروت مدفون شود.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.