اخرین آمار کرونا در ایران: فوت ۱۸۹ بیمار ومجموع بیماران کرونا به ۳۲۸ هزار و ۸۴۴ نفر رسید

 دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت:از دیروز تا امروز ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ايران شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۹ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۹۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. ومجموع بیماران کرونا در ايران به ۳۲۸ هزار و ۸۴۴ نفر رسید.

تا کنون دو میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۱۷ آزمایش تشخیص کرونا در ايران انجام شده است.

استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

امکان بروز موج دیگری از کرونا در مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت : حجم بالای مسافرت‌های درون‌شهری و برون‌شهری، امکان بروز موج دیگری از ویروس کرونا را محتمل کرده که امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص وضعیت کرونا در مشهد اعلان کرد: گزارش‌هایی مبنی بر کاهش اندک آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر داشته‌ایم که علت آن توجه مردم به پروتکل‌های اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی است.

حجم بالای مسافرت‌های درون‌شهری و برون‌شهری، امکان بروز موج دیگری از ویروس را محتمل کرده که امیدواریم اتفاق نیفتد.

وی در خصوص ماه محرم و صفر خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری در برگزاری مراسم عزاداری امام‌حسین رویکردی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده است. قطعا می‌توانیم هر خانه را به مکانی برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان تبدیل کنیم.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.