باشگاه پرسپولیس: بشار رسن تحت قرارداد ماست

 


باشگاه پرسپولیس تصريح کرد بشار رسن تحت قرارداد این باشگاه بوده و مذاکرات قطری‌ها با او را در طریق کمیته انضباطی فیفا پیگیری می‌کند.

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای بيان کرد: با توجه به وصول گزارش‌هایی مبنی بر مذاکره یک باشگاه قطری با بشار رسن، هافبک عراقی تیم، اعلام می‌داریم این بازیکن تحت قرارداد رسمی و معتبر با باشگاه پرسپولیس است

 و هرگونه مذاکره، اغوا یا توافق با او خلاف قوانین و مقررات فیفا و در تناقض آشکار با حقوق قانونی پرسپولیس است.

بنا بر اين باشگاه پرسپولیس این موضوع را از طریق مراجع انضباطی فیفا به طور جدی پیگیری کرده و به اطلاع فدراسیون فوتبال قطر نهم خواهد رساند.

سعد الحارثی: بشار احمق است!

خبرنگار سرشناس عربستانی به جدایی بشار رسن از پرسپولیس واکنش اشاره كرد و او را احمق توصيف کرد.


، بشار رسن ديشب با منتشر کردن یک  پست رسما از پرسپولیس خداحافظی کرد، این درحالی است که او با سرخ ها موفق شده بود که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند . حالا این مساله باعث تعجب خبرنگاران عربستانی شده است.


سعد الحارثی در واکنش به جدایی بشار رسن نوشت: "بشار احمق است چرا که او به جای کسب جام به دنبال پول است. ای بشار، تیم تو پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاهی راه پیدا کرده و حضور در یک لیگ قوی (ایران) را رد می کنی و راهی تیمی (باشگاه قطر) می شوی که سال هاست که هیچ جامی به دست نیاورده است".


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.