آمار قربانیان به دليل كرونا هم‌چنان بیش از ۳۰۰ نفر در روز

 برای چندمین روز متوالی، سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز پنج‌شنبه، اول آبان‌ماه، آمار رسمی قربانیان کوويد19 در كشور را طی شبانه‌روز گذشته بیش از ۳۰۰ نفر و به طور دقیق ۳۰۴ نفر بيان کرد.

در همان زمان که به گفته ، عضو ستاد مقابله با کرونا، مسعود مردانی«آمار واقعی» کشته‌شدگان کرونا در كشور، دو و نیم برابر آمار دولتی است. 

برخی از نهادهای داخلی و خارجی هم آمار دولتی ایران را نزدیک به واقعیت نمی‌دانند.

بر اساس آمار امروز وزارت بهداشت تاکنون ۳۱ هزار و ۶۵۰ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

آمار قربانیان کرونا در كشور روز شنبه گذشته از ۳۰ هزار نفر فراتر رفت، اما بعد از گذشت ۵ روز در حال نزدیک شدن به ۳۲ هزار نفر است.

 سیما لاری،گفت كه در شبانه‌روز گذشته ۵۴۷۱ بیمار جدید كرونا در شهرهای مختلف ایران شناسایی شده‌اند، بنابراین تعداد کل مبتلایان به ۵۵۰ هزار و ۷۵۷ رسیده است.

کارشناسان و مسئولان همواره درباره افزایش آمار کوويد19 بعد از هر پیک سفر در کشور هشدار داده و خواستار ایجاد محدودیت‌های جدی برای کاهش سفرهای غیر ضروری درون‌شهری و برون‌شهری شده‌اند.

 عضو ستاد ملی مقابله با کوويد 19 روز پنج‌شنبه،‌ اول آبان‌ماه در گفت‌وگو با ایرنا بر ضرورت ایجاد محدودیت‌های اساسی از سوی نیروی انتظامی برای جلوگیری از تردد مردم به سایر شهرها تصريح کرد و از مردم خواست در حالی که کشور در اوج همه‌گیری کرونا است در تعطیلات پیش رو به سفر نروند.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.