آمار رسمی مبتلایان کوويد 19 در ایران رکورد تازه‌ای به جا گذاشت

 همزمان با جهش چشمگیر در آمار رسمی قربانیان کوويد19 در ایران، شمار روزانه مبتلایان به کرونا نیز رکورد تازه‌ای به جا گذاشت و به بیش از ۳۹۰۰ تن رسید.

روز دوشنبه ر، وزارت بهداشت آمار رسمی قربانیان کرونا در ایران طی شبانه‌روز گذشته را ۲۳۵ نفر بيان کرد که نسبت به روزهای قبل افزایش چشمگیر نشان می‌دهد. این در حالی است که یک عضو کمیته ملی مقابله با کرونا اظهار داشت که آمار درگذشتگان ممکن است بسیار بیشتر باشد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت ایران، با درگذشت ۲۳۵ بیمار دیگر مبتلا به کوويد 19 در شبانه‌روز گذشته که نسبت به روزهای قبل افزایش چشمگیر نشان می‌هد، آمار رسمی قربانیان این ویروس در كشور، به ۲۷ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

 لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، روز دوشنبه ۱۴ مهر، در گزارش روزانه خود از شناسایی سه هزار و ۹۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد و اظهار داشت نزدیک به دو هزار نفر از آنان بستری شده‌اند.

بر اساس این گزارش رسمی، در حال حاضر چهار هزار و ۱۶۷ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند، ضمن آن‌که مجموع بیماران مبتلا به كوويد 19 در كشور نیز به نزدیک ۴۷۲ هزار نفر رسیده است.

ممکن است ناچار شویم بیمارستانی صحرایی دایر کنیم

مردانی همچنین هشدار دارد که اگر مردم در تعطیلات به‌جای خانه‌نشینی به سفر بروند، طی هفته‌های «ممکن است ناچار شویم برای پذیرش بستری‌های جدید كرونا بیمارستانی صحرایی دایر کنیم.»

آقای طبرسی در عین حال اظهار داشت که وضعیت گسترش ویروس در ایران خصوصاً در تهران «از هفته‌های قبل و پس از کاهش محدودیت‌ها و رفتارهای پرخطر، قابل‌پیش‌بینی بود».


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.