شناسایی دست‌کم ۳۵۰۰ مبتلای جدید به کرونا در ایران طی یک روز

 سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز جمعه از مرگ ۱۸۷ نفر دیگر بر اثر کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد تا شمار رسمی قربانیان این بیماری در ایران را ۲۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسيد 



سیما لاری اظهار داشت که طی ۲۴ ساعت گذشته، در عین حال ۳۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا نیز شناسایی شدند.


سخنگوی وزارت بهداشت ایران همچنین بيان کرد که ۴۱۳۷ نفر از بیماران مبتلا به كرونا در كشور در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

 آمار رسمی  در ایران، همواره از سوی منابع مستقل مورد تردید بوده و تخمین زده می‌شود آمار واقعی به ویژه در زمینه مرگ، چندین ‌برابر آمار دولتی باشد.



 گفت‌و‌گو با عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا


در همین حال روز جمعه مینو محرز، در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار داشت که روند ابتلا به کرونا در ایران «همچنان افزایشی است و تعداد بستری هم زیاد شده است.»


وی نيز هشدار داد: «وقتی تعداد زیادی از افراد مبتلا شوند، میزان بستری نیز بالا رفته و حتی تعدادی به آی‌سی‌یو نیاز پیدا می‌کنند.»



 وی افزود ، برآورد وزارت بهداشت این است که «در فصل پاییز و زمستان شاهد هجمه نسبتا سنگین و همزمان بیماری کرونا و آنفلوآنزا باشیم.»


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.