ایران از انتقال فناوری نظامی به یمن برای ساخت موشک و هواپیماهای بدون سرنشین اعلام كرد

 


ابوالفضل شیکراجی سخنگوی نیروهای ایرانی گفت: ایران تجربه فناوری خود را در زمینه دفاعی به یمن منتقل کرده تا یمنی ها بتوانند به تنهایی موشک و هواپیماهای بدون سرنشین تولید کنند. طبق توصیف وی ، امروز روسیه این را نقل کرد.


  سخنگوی نیروهای مسلح ایران گفت که حضور نظامی در منطقه "صرفاً یک حضور اخلاقی و مشورتی است" و تأکید کرد که "ما در هیچ جایی حضور نظامی نداریم".



سخنگوی نیروهای مسلح ایران ادامه داد : "هر کشوری که در برابر موجودیت صهیونیستی و رژیم خونخوار آمریکا صف کشیده باشد ، ما می توانیم به آن کمک کنیم ، اما مشکلات اقتصادی کشور ما اقتضا نمی کند چیزی را به صورت رایگان بدهیم ، زیرا ممکن است چیزهایی را از ما بخرند".




واکنش وزارت امور خارجه آمریکا




ديروز مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با انتقاد از تعهد آلمان به توافق در مورد برنامه هسته ای ایران ، آن را یک اشتباه توصیف کرد



پمپئو گفت که سالهاست که درباره ارزش این توافق با ایران اختلاف نظر وجود دارد و ایالات متحده نه تنها آن را بد می داند ، بلکه آن را خطرناک می داند.



وزیر امور خارجه آمریکا گفت كه اروپایی ها معتقدند كه این توافق باید حفظ شود ، اما ایالات متحده راه دیگری را انتخاب كرده است ، این نشان می دهد كه به مقامات ایرانی اجازه دسترسی به منابع مالی داده نمی شود.


وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به اینکه ایران تهدید به نابودی آمریکا و اسرائیل است ، افزود: من فكر ميكنم كه مردم آلمان از این خطر آگاه هستند و از دولت آلمان ابراز ناامیدی می کنند 


وي افزودند که دولت آلمان می گوید با ما موافق است که ایران نباید سلاح  بفروشد اما این کار را نکرده است. هیچ طرح جایگزینی ارائه نشده است.




Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.