کرونا در كشور؛ آمار کل جان‌باختگان از ۳۲ هزار نفر گذشت

 سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز شنبه، سوم آبان‌ماه، آمار رسمی قربانیان کوويد19 در ایران را طی شبانه‌روز گذشته ۳۳۵ نفر بيان کرد.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان یک هفته است که آمار روزانه جان‌باختگان کرونا در كشور بیش از ۳۰۰ نفر در روز خبر داد

 در همين زمان مسعود مردانی،  عضو ستاد مقابله با کرونا،گفت كه «آمار واقعی» کشته‌شدگان کرونا در كشور، دو و نیم برابر آمار دولتی است. تعدادی از نهادهای داخلی و خارجی نیز آمار دولتی ایران را نزدیک به واقعیت نمی‌دانند.

بر اساس آمار امروز وزارت بهداشت تاکنون ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر بیمار مبتلا به کوويد19 جان خود را از دست داده‌اند.

سیما لاری،گفت: در شبانه‌روز گذشته ۵ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید كرونا در شهرهای مختلف كشور شناسایی شده‌اند، بنابراین تعداد کل مبتلایان به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسیده است.

سخت‌گیری‌های زيادي برای جریمه و تذکر به افراد فاقد ماسک 

همزمان با افزایش آمار کرونا در كشور رئیس پلیس پایتخت از سخت‌گیری‌های زيادي برای جریمه و تذکر به افراد فاقد ماسک خبر داد.

به گفته او،‌ «رانندگانی که در خودرو از ماسک استفاده نکنند ۱۰۰ هزار تومان و هر سرنشین هم ۲۰ هزار تومان جریمه خواهد شد و این اعمال جریمه برای تمام خودروها است و فرقی ندارد که خودرو شخصی باشد و یا جزو ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی باشد.»

حسن روحانی، هم روز شنبه، سوم آبان،‌ درباره ماهیت ویروس کرونای فعلی و تفاوت آن با ویروس اسفندماه به نقل از مسئولان وزارت بهداشت و متخصصان اظهار داشت : «ویروس ماه‌های اخیر، ویروس جهش‌یافته اروپایی است که سرعت و قدرت انتقال آن، ۹ برابر شده است.»


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.