امکان تهیه تبلت و موبایل هوشمند برای دانش‌آموزان را نداریم

 یک مقام آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای آموزش غیرحضوری به دو میلیون و ۲۵۰ هزار تبلت نیاز است اظهار داشت پولی در اختیار نیست و امکانش را نداریم

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و پرورش با بیان اینکه تاکید ما بر آموزش حضوری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی است؛ درباره وضعیت محرومیت از تحصیل در مناطق روستایی و عشایر اظهار داشت : هنوز آمار دقیق احصاء نشده است و در حال جمع آوری شاخص های مختلف هستیم.

محمدرضا سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، آخرین وضعیت آموزش دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری را تشریح و بيان کرد: آنچه که تا حالا اتفاق افتاده به علت شرایط خاصی که به وجود آمده با چیزی که پیش بینی می کردیم کمی مختلفي است؛ اما در مناطق عشایری آموزش به صورت حضوری انجام می شود.

وی اضافه كرد : تاکید ما بر آموزش حضوری است زیرا برفرض محال اگر بتوانیم تبلت و گوشی هوشمند برای همه دانش آموزان تهیه کنیم

 باز هم برای پایه اول و دوم ابتدایی، جای آموزش حضوری را نمی گیرد و معلم باید حضور داشته باشد تا دانش آموز حروف الفبا را به خوبی فراگیرد.

دانش آموزان پایه های اول تا سوم کار با تبلت را بلد نیستند 

وي ادامه داد از سوي دیگری دانش آموزان پایه های اول تا سوم کار با تبلت را بلد نیستند : اگر جایی اینترنت و گوشی هوشمند وجود داشت، آموزش ترکیبی توصیه می شود و در این صورت هم از شاد می توان استفاده کرد و هم امکان آموزش حضوری فراهم است.

سیفی افزود : به اندازه کافی تبلت در اختیار نداریم. به دو میلیون و ۲۵۰ هزار تبلت برای دانش آموزان خود احتياج داریم؛ ولی واقعا که این اتفاق نمی افتد زیرا تولید داخلی میسر نیست و با توجه به تغییرات نرخ ارز، از خارج هم نمی توانیم این تعداد را وارد کنیم.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.