خامنه‌ای : چرا تردید در هولوکاست جرم، اما اهانت به پیامبر خدا آزاد است؟

خامنه ای در متنی که در وب سایت او خطاب به "جوانان فرانسه" منتشر شده، اظهار داشته باید از امانوئل مکرون پرسیده شود که "چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟"



او همچنین اظهار داشت : "سوال ديگري این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشتن باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟"

پس از دفاع مکرون از ارزش‌های سکولار فرانسه و موضعش علیه اسلام‌گرایان تندرو، رهبران چند کشور مسلمان از او انتقاد کرده‌اند.

رئیس‌جمهور ترکیه،  نيز از جمله رهبران مسلمانی است که به شدت از همتای فرانسوی خود انتقاد کرده و خواهان تحریم کالاهای فرانسوی شده است.

چند کشور مسلمان هم صحنه تجمع‌هایی به مخالفت  با مكرون بوده‌اند.

خامنه‌ای هم موضع  مکرون در دفاع از آزادی بیان را "اقدام توهین‌آمیز" خوانده و اظهار داشته است: " آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟"

رهبر ایران همچنین اظهار داشت برداشتی از آزادی بیان "توهین به شعور ملتی" است که به آقای مکرون رای داده است.

 


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.