پلیس ایران: خانه خاوری را پیدا کردیم ولی پلیس کانادا همکاری نکرد

 فرمانده پلیس ایران حسین اشتری اظهار داشته است ماموران حکومت ایران هنوز دو بار محل سکونت محمودرضا خاوری در کانادا را پیدا کرده‌اند ولی پلیس کانادا برای دستگیری او همکاری نکرده است.

او که شنبه ۳ آبان در یک برنامه تلویزیوني اظهار داشت، محل سکونت مدیرعامل پیشین بانک ملی ایران را «داخل شهرک و روستایی خارج از شهر» بيان کرد ولی به شهر محل سکونت آقای خاوری اشاره نکرد.

آقای اشتری همچنین بدون اشاره به نام خاصی، گفته است بعضی متهمان خارج از کشور، «جنبه سیاسی پیدا کرده و از آنها برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.»

محمودرضا خاوری از متهمان پرونده موسوم به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی است که شهریور سال ۹۰، قبل از بازداشت و محکومیت از کشور فرار کرد و به کانادا گریخت

. بر اساس برخی گزارش‌ها، یکی از معاونان وزارت اطلاعات از خروج او از ايران مطلع بوده است.

خاوری در جریان رسیدگی به پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی از سوی دادگاه انقلاب و بطور غیابی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰سال حبس،بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال حبس و جزای نقدی معادل مبلغ رشوه دریافتی، رد مال و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.


Share:

1 comment:

  1. چطور وقتی شماها دنبال شخصی هستید که مخالف رژیم آخوندهایتان هست سریع دستگیرش میکنید و اگر لازم باشد در هر جای دنیا هم که رفته باشد،، پیدایش میکنید و آن شخص را با چاقوی فرنگی تکه تکه اش میکنید!!! ولی الان در مورد بعضی ها مثل خاوری التماس همکاری با پلیس آن کشور را دارید؟؟؟ از خنده دلم درد گرفت آقای حسین اشتری

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.