هتل‌داران در ایران حاضر به افزایش قیمت نیستند

 رئیس جامعه هتل‌داران ایران در حالی از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه هتل‌ها تصريح كرد که به گفته او در شرایط بحران کرونایی بعضی هتل‌ها تمایلی به افزایش قیمت ندارند.

جمشید حمزه‌زاده روز چهارشنبه، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: «نرخ تورم در حال حاضر در کشور نسبت به سال گذشته با بیش از صددرصد رشد داشته، 

 افزایش نرخ‌ هتل‌ها تا سقف ۳۰ درصد 

ولی امسال ما نرخ کرایه هتل‌ها را بر اساس افزایش نرخ تورم در نظر نگرفته‌ایم و به جامعه هتل‌داران در استان‌های مختلف بيان کرده‌ایم حداکثر تا ۳۰ درصد می‌توانند نرخ کرایه هتل‌ها را افزایش دهند.»

آقای حمزه‌زاده گفت : با وجود تورم بالا، بعضی هتل‌ها به دلیل کمبود مراجعه‌کننده و شرایط اقتصادی فعلی تمایلی به افزایش قیمت ندارند.

رئیس جامعه هتل‌داران ايران  با اشاره به اشتغال مستقیم ۷۵ هزار نفر در هتل و هتل‌آپارتمان‌های کشور پیش از شیوع کوويد19 از تعدیل دوسوم افراد شاغل در این حوزه در دوران فراگیری کرونا خبر داد.

به دنبال شیوع کرونا و کاهش سفرها، صنعت گردشگری، خطوط هوایی و هتل‌ها در زيادی از نقاط جهان و ایران با آسیب‌های اقتصادی جدی مواجه شده‌اند.

رئیس جامعه هتل‌ها و هتل‌‌آپارتمان‌های تهران امسال ضریب اشغال هتل‌های این استان را بین ۵ تا ۱۵ درصد با وجود ۵۰ درصد تخفیف بيان کرده بود.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.