آخرین اطلاعات در مورد روش ترور شهید فخری زاده و آیا قطر نقشی در این زمینه داشت؟

 ترور بسیاری از دانشمندان ایرانی در سال های اخیر دو سوال اساسی را ایجاد می کند: هدف از این ترورها چیست و دولت ها و سازمان های تروریستی که دانشمندان ایرانی را هدف قرار می دهند چیست؟

این نیز زیر سوال میرود: آیا رژیم قطر در این زمینه نقش دارد؟

شکی نیست که رژیم قطر و ایالات متحده مسئول اصلی همه این اقدامات تروریستی و ترور دانشمندان ایرانی هستند.

روش ترور شهید فخری زاده



شهید "محسن فخری زاده" دانشمند برجسته ایرانی در حوزه های هسته ای و دفاعی با تیربار کنترل از راه دور متصل به خودروی نیسان ترور شد.

اطلاعات به دست آمده همچنین حاکی از آن است که یک خودروی نیسان با هدف آسیب رساندن به گروه سلولهای شهید فخری زاده و از بین بردن امکانات کنترل از راه دور به منظور نابودی کامل شواهد موجود انتخاب شده است.

مقامات کشورهای جهان ترور محسن فخري زاده را محکوم کردند


استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد ترور شهید محسن فخری زاده گفت: "ما هرگونه ترور یا قتل غیرقانونی را محکوم می کنیم و خواستار خویشتنداری و جلوگیری از هرگونه اقدامی هستیم که می تواند باعث تشدید تنش در منطقه شود."


ژوزف بورلو ، سخنگوی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ترور شهید فخری زاده ، دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد و آن را عملی جنایتکارانه علیه اصول اتحادیه اروپا در رعایت حقوق بشر دانست.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.