۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر در ایران طی ۲۴ ساعت اخير به کرونا مبتلا شدند

 سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت ، سه شنبه ، بیش از 13900 مورد جدید بیماری کرونا در ایران طی 24 ساعت گذشته شناسایی شده است ،و افزود: در این مدت بیش از 380 نفر جان خود را باختند

خانم لاری آمار رسمی بیماری کرونا در کشور را حدود 976 هزار نفر اعلام کرد.

وی همچنین اضافه كرد ، تعداد کل مرگ های ناشی از این بیماری به بیش از 48600 نفر رسید.

کارشناسان داخلی و خارجی ، که تخمین می زنند تعداد واقعی آنها بسیار بیشتر از آمار رسمی باشد ، آمار رسمی در مورد بیماری کرونا در ایران بارها مورد سال قرار گرفته است.

طرح شناسایی بیماران كوويد-19 در مطب ها و حمل و نقل با کارت ملی اجرا نشد

در حالی که سخنگوی وزارت بهداشت از اجرای طرح شناسایی افراد مبتلا به بیماری كوويد-19 در مطب ها و وسایل حمل و نقل عمومی با کارت ملی در کمتر از یک ثانیه خبر داد ، نادر توکولی معاون رئیس  کرونا در تهران گفت: این طرح عملی نشده است. این در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

معاون ستاد فرماندهی ستاد ضد کرونا در استان تهران تأکید کرد: نکته اصلی در برنامه درخواست کارت ملی برای ورود به حمل و نقل عمومی و دریافت خدمات از دفاتر این است که بتوان از این طریق و از طریق ترافیک موارد مثبت را شناسایی کرد. می توان از آن جلوگیری کرد ، اما در شرایط فعلی نمی توان به آن دست یافت ، مگر اینکه در مکان هایی مانند مسافرت هوایی و ترافیک ریلی اجرا شود.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.