هشدار موج جدید کرونا: مردم باید امسال از یلدا بگذرند

  دبیر کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی در مقر کرونا در روز شنبه ، 12 دسامبر ، با اشاره به ادامه طرح ممنوعیت تردد در شب.طرح ممنوعیت ورود پلاک های ثبت نام غیر شهروندان به شهرهای قرمز و نارنجی و از مردم را  " شب یلدا امسال بگذرند" خواست

تعدادی از مقامات و کارشناسان در ایران طی روزهای اخیر نسبت به برگزاری اجتماعات خانوادگی به مناسبت شب یلدا هشدار داده اند.

روز شنبه ، رئیس  جمهوری اسلامی ایران ، در جلسه ستاد ملی علیه کرونا ، با اشاره به احتمال 20 تا 30 نفر مبتلا به بیماری كرونا ، گفت که اگر جلسات خانوادگی به مناسبت شب یلدا برگزار می شود ، پس از دو هفته شاهد موج جدیدی از كرونا خواهیم بود. 

مراسم به صورت "تصویری" و "مجازی" برگزار شود

معاون وزیر بهداشت ایران ، ضمن اینکه از شهروندان خواست تا از برگزاری مهمانی برای شب یلدا خودداری کنند ، درخواست کرد که این مراسم به صورت "تصویری" و "مجازی" برگزار شود.

پس از بحران کرونا در ایران ، دولت تصمیم گرفت محدودیت های بیشتری را از اول دسامبر اعمال کند ، از جمله ممنوعیت ترافیک شهر به شهر ، محدودیت های ترافیکی شبانه ، تعطیلات کاری غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حداکثر یک سوم کارمندان اداری. حداقل دو هفته اقدام کنید.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت ، در هفته سوم دسامبر تعداد بیماران کرونا و مرگ به تدریج کاهش یافته است.

مقامات وزارت بهداشت ایران روزانه در مورد آمار كوويد-19 این کشور صحبت می کنند ، اما صحت این آمار توسط منابع داخلی و خارجی زیر سوال رفته است.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.