سه لنج صيادي در بندر کنارک آتش گرفتند

  درویش بلوچ نیا ، شهردار  کنارک در استان سیستان و بلوچستان جنوبی ، گفت که سه قایق ماهیگیری که در حوض ساحلی بندر گیر کرده بودند ، صبح روز سه شنبه آتش گرفتند.

به گفته شهردار کنارک ، در این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.

در همين زمان ، عطاالله رئیسی ، معاون شیلات و بنادر ماهیگیری در اداره کل شیلات در سیستان و بلوچستان ، "تحویل برق" را عامل این آتش سوزی دانست.


میلیاردها دلار در این حادثه هدر رفت


 رئیسی در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) تایید کرد که 100 درصد از سه لنج سوخته است و گفت: "میلیاردها دلار در این حادثه هدر رفت."


اما میزان دقیق خسارت وارده در اثر این آتش سوزی در آینده اعلام خواهد شد.


طبق آمار رسمی ، 1265 قایق فایبرگلاس ، 163 قایق چوبی ، 436 قایق یخی و 524 قایق سردخانه با 21781 صیاد دائمی و فصلی در قالب 34 تعاونی ماهیگیری در شیلات سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.


ژوئن گذشته ، به دنبال آتش سوزی در چندین قایق در بندر کنگ در استان هرمزگان ، مقامات محلی گفتند که علت آتش سوزی "اتصال برق" است.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.