نقش قطر در کشته شدن دانشمند ایرانی و هماهنگ شده با پنتاگون برای این عملیات

 حضور رئیس ستاد قطر در پنتاگون دو هفته قبل از عملیات برای اطمینان از هماهنگی با طرف آمریکایی و پشتیبانی لجستیکی از عملیات در ایران.

- پس از درخواست رئیس ستاد از پنتاگون برای تضمین ، آمریکا یک هفته قبل هواپیمای B52 را به پایگاه العديد به قطر فرستاد.



وزیر دفاع آمریکا با مقامات قطر در دوحه دیدار کرد


سرپرست وزارت دفاع ايالات متحد آمریکا  با «خالد بن محمد العطیه» معاون نخست وزیر قطر و وزیر مشاور این کشور در امور دفاعی امروز در دوحه دیدار کرد.


کریستوفر میلر که پس از سرنگونی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مارک اسپیر به ریاست پنتاگون منصوب شد ، برای گفتگو در مورد مسائل مشترک بین ایالات متحده و قطر و همکاری های نظامی دو کشور به دوحه سفر کرد.


وزارت دفاع قطر ، در جریان دیدار این مقام آمریکایی با خالد بن محمد العطیه ، که با حضور تعدادی از رهبران و افسران نیروهای مسلح قطر برگزار شد ، در مورد روابط نظامی بین دو کشور دوست و راه های تقویت و توسعه آنها صحبت کرد.


پنتاگون در بیانیه ای گفت که سفر میلر همچنین هدف "رسیدگی به منافع و اولویت های امنیتی برای مبارزه با افراط گرایی و فعالیت های خرابکارانه است که حاکمیت دولت ها و ثبات منطقه را تهدید می کند."


وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منظم خود به اسرائیل و امارات یک هفته پیش وارد قطر شد و با مقامات قطر دیدار کرد.


روحانی: ما ترور فخری زاده را بی پاسخ نخواهیم گذاشت


جنایت ترور فخری زاده را بی پاسخ نخواهیم گذاشت، روحانى: ملت و مسئولان ايران شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این جنایت را بی‌پاسخ بگذارند و در موقع مناسب به این جنایت را پاسخ خواهند داد.

بگذارید همه اتاقهای فکر و دشمنان ایران بدانند که ملت و مسئولان کشور از بی پاسخ گذاشتن این جنایت شجاع تر و غیرت ترند. به موقع مناسب مسئولین مربوطه پاسخ این جنایت را خواهند داد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.