ایران مرحله اول آزمایش انسانی "واکسن کرونا ایرانی" را روی 56 نفر اعلام کرد

 یکی از اعضای کمیته علمی سازمان مبارزه با كرونا گفت که اولین مرحله آزمایش انسانی برای "واکسن کرونا ایرانی" احتمالاً از هفته اول دی‌ماه به بعد آغاز می‌شود.

مینو محرز که همچنین از طرف ایسنا به عنوان محقق اصلی در پروژه تولید واکسن کرونا ایرانی منصوب شده است ، افزود که این مرحله با شرکت 56 نفر آغاز می شود.

به گفته وی ، "در این مرحله ، داوطلبان طی دو هفته دو بار تزریق میشوند. یعنی ابتدا یک تزریق می کنند و بعد از دو هفته تزریق دوم."

 تاریخ تهیه "واکسن کرونا ایرانی"

خانم محرز تاریخ تهیه "واکسن کرونا ایرانی" را روشن کرد اگر همه چیز خوب پیش رود و تایید آن را دریافت کنیم ، سرانجام می توانیم واکسن کرونا ایرانی را در اواخر بهار دریافت کنیم.

پیش از این ، برخی از منتقدان محلی سیاست های وزارت بهداشت در مورد تولید "واکسن کرونا ایرانی" گفته بودند که این واکسن تا اواخر بهار در دسترس نخواهد بود. با این حال ، شش ماه تا آن زمان باقی مانده است و بسیاری دیگر ممکن است مبتلا و از بین بروند.

با این حال ، مقامات جمهوری اسلامی اظهارات  متناقضی را در این زمینه مطرح کردند ، از ادعای تحریم و موانع برای تبدیل ارز برای خرید واکسن های خارجی گرفته تا نبود زیرساخت های لازم برای نگهداری واکسن در دمای 70 درجه زیر صفر.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.