احمدرضا جلالی «برای اجرای حکم اعدام» به زندان رجایی‌شهرمنتقل شد

 مادر احمدرضا جلالی ، پزشک و محقق ایرانی سوئدی گفت که پسرش امروز سه شنبه ، دوم دسامبر برای اجرای مجازات اعدام به زندان رجایی شهر کرج منتقل می شود.

 مادرش  افزود، هلاله موسویان ، وکیل احمدرضا جلالی ، این خبر را پس از حضور در دادگاه گزارش داد.

همسر احمدرضا جلالی همچنین به سازمان حقوق بشر ایران گفت: "به وکیل احمد ردا اطلاع داده شد که وی امروز (سه شنبه ، اا آذر) ساعت 5:00 به وقت ایران به زندان رجایی شهر منتقل خواهد شد."

وکیل احمدرضا جلالی ،(هلاله موسویان)  تأیید کرد که "اگر آقای جلالی به زندان رجایی شهر منتقل شود ، کار بسیار دشواری است و بعید است که کاری برای او انجام شود."

تنها راه در حال حاضر؟

خانم موسویان اضافه كرد "تنها راه در حال حاضر اقدام کشورش است و اگر اتفاقی بیفتد ، این تنها از طریق مذاکره با مقامات سوئد انجام می شود."

وکیل جلالی افزود که در ابتدا قرار بود قرنطینه آقای جلالی به مدت یک هفته در بند 209 اوین به مدت یک هفته دیگر تمدید شود ، "اما ناگهان تصمیم آنها تغییر کرد."

احمدرضا جلالی در ماه مه 95 به اتهام "جاسوسی و فروش اطلاعات به اسرائیل" هنگامی که برای اقامت در یک کنفرانس علمی از محل اقامت خود در سوئد به ایران سفر کرده بود ، دستگیر شد و از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.