احتمال ممنوعیت تردد از ساعت 6 عصر در روزهای منتهی به شب یلدا

  سخنگوی ستاد ملی ضد کرونا از برنامه کاهش فعالیت تجاری از ساعت 6 عصر شنبه و یکشنبه (29 و 30 دسامبر) ، روزهای قبل از شب یلدا خبر داد.

 علیرضا رئیسی ، یکشنبه ،13 دسامبر ، با اشاره به نگرانی های جدی در مورد اجتماعات خانوادگی و شب‌نشینی‌ شهروندان به مناسبت یلدا ، گفت: "پیشنهاد دقیق ما تحمیل ممنوعیت تردد از ساعت 6 بعدازظهر و تعطیل اصناف ها پس از این زمان است."

به گفته رئیسی ، به دنبال تصمیمات دیگر ، این محدودیت ها در تمام شهرهای قرمز ، نارنجی و زرد اعمال خواهد شد.

 محدودیت های بیشتری را از اول دسامبر اعمال کند

پس از بحران کرونا در ایران ، دولت تصمیم گرفت محدودیت های بیشتری را از اول دسامبر اعمال کند ، از جمله ممنوعیت های ترافیکی شهر به شهر و محدودیت های ترافیکی شبانه در برخی از شهرها برای چندین هفته.

بر اساس این طرح ، تردد خودرو در شهرهای قرمز و نارنجی شهرهایی با بیش از 200 هزار نفر ساکن از ساعت 9 شب تا 4 بامداد ممنوع شد و رانندگان خودروهای متخلف جریمه شدند.

و برخی از مقامات و کارشناسان پیش از این با توجه به اینکه اعمال این محدودیت ها باعث افزایش تعداد ساکنان شهر ، مراکز تجاری و حمل و نقل عمومی در زمان های دیگر شده است ، از برنامه حضور شهروندان در شهر انتقاد کرده اند.

خانم لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، صبح امروز نیز اعلام کرد که وضعیت تهران در مورد کرونا اکنون نارنجی شده است.وی وضعیت را "ناپایدار" و "بسیار شکننده"خوانده و اجتماعات خانوادگی را تهدیدی جدی برای وضع موجود توصیف کرد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.