"کاهش 40 درصدی" در آمار روزانه قربانیان کرونا در تهران

 رئیس شورای شهر تهران با اعلام "کاهش 40 درصدی" تعداد جان باختگان کرونا در تهران  طي روزهای گذشته ، تاکید کرد که تعطیلی ها و محدودیت ها باید تا زمان کشته شدن روزانه کمتر از ده نفر در پايتخت ادامه یابد.


محسن هاشمی ، شنبه ، ۱۵ آذرماه،  ، در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت که تعداد کشته شدگان کرونا در پایتخت در هفته های گذشته به بیش از 175 نفر در روز افزایش یافت. به 100 نفر رسید و 40٪ کاهش یافت.


آقای هاشمی گفت ، علی رغم کاهش روزانه تعداد قربانیان در پایتخت ، تهران هنوز قرمز است.



وی "تعداد مطلوب" مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا براي عبور از وضعیت قرمز در تهران را در 10 ، 30 تا 50 در سراسر کشور توصیف کرد.


طبق رویکرد ستاد ملی ویروس کرونا ، اگر از هر 100 هزار نفر 10 نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری شوند ، وضعیت قرمز است و اگر از هر 100 هزار نفر کمتر از 10 نفر در بیمارستان بستری شوند ، وضعیت نارنجی است.



محدودیت های جدید برای دو هفته اعمال شد


در پی شیوع ویروس کرونا در ایران ، با هوای خنک تر ، محدودیت های جدید برای دو هفته اعمال شد ، از 44 روز شنبه در 448 شهر ، از جمله 160 شهر با قرمز ، 208 شهر با نارنجی و 80 شهر با زرد ، شروع شد. در حال بودن است.



با اجرای این محدودیت ها تاکنون 87 شهر از وضعیت تاج قرمز خارج شده اند و میزان مرگ و میر روزانه در کرونا پس از حدود یک هفته متوالی به کمتر از 400 نفر کاهش یافته است.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.