پیامی از طرف انجمن خانواده های قربانیان پرواز 752 به جمهوری اسلامی: قاتل نمی تواند عزاداری کند

  انجمن خانواده های قربانیان پرواز 752 در آستانه سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی بیانیه ای صادر کرد و در آن اعلام کرد دولت ایران در تلاش است فشار بیشتری به خانواده های قربانیان پرواز 752 وارد کند تا غرامت دریافت کند و مراسم یادبود را مصادره کند.

در بیانیه ای که روز سه شنبه ، دوم دی‌ماه در صفحه این انجمن در انجمن منتشر شد ، "قاتل قابل عزاداری نیست." "جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران خانواده های ما را به طرز وحشیانه ای به قتل رساندند."

در بخشی دیگر از این بیانیه ، گزارش شده است كه مقامات دولتی در تلاشند تا روایت مطلوب را به جامعه بین المللی  حقنه کننده "بر روی جنایات خود خاك بپاشند".

مقامات جمهوری اسلامی ایران دلیل این اقدام را "خطای انسانی" عنوان کردند. در همین حال ، دولت های کانادا و اوکراین همیشه گفته اند که ایران به وعده های خود در مورد پاسخگویی کامل عمل نکرده و برای روشن شدن "حقیقت" همکاری نمی کند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.