تعداد رسمی کشته شدگان کرونا به کمتر از 300 نفر کاهش یافته است

  بر اساس آخرین گزارش رسمی وزارت بهداشت ایران ، اعلام شده در روز چهارشنبه ، 9 دسامبر ، طی 24 ساعت گذشته ، 295 نفر دیگر در ایران بر اثر بیماری كرونا درگذشتند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت: با مرگ این افراد تعداد قربانیان کرونا در ایران به 51،212 نفر رسیده است.

خانم لاری امروز نیز در گزارش خود اعلام کرد که 10223 بیمار جدید در کشور طی یک شب شناسایی شده است. بنابرين تعداد کل بیمار کووید-19 در ایران به یک میلیون و 72 هزار و 620 نفر برسد.

بر اساس این گزارش ، در میان بیماران جدید ، 1747 بیمار در بیمارستان بستری شده اند و از مجموع بیماران كرونا ، 5779 بیمار در وضعیت شديد این بیماری قرار دارند.

مقام‌های وزارت بهداشت ایران روزانه درباره آمار کرونا در کشور گزارش می‌دهند، ولی صحت این آمارها با تردیدهای جدی از سوی منابع داخلی و خارجی روبه‌رو بوده است.

روند کاهش تعداد بیماران و جان‌باختگان کرونا در ایران با محدودیت های شدید اعمال شده از ابتدای دسامبر آغاز شد.

همين زمان با خبر آغاز واکسیناسیون علیه کرونا در برخی کشورها از ابتدای سال جدید ، رئیس جمهور ایران دستور خرید واکسن تایید شده کرونا را اعلام کرد.

به دلیل تحریم های آمریکا ، تردیدهای زیادی در مورد زمان ورود واکسن به ایران وجود دارد ، در حالی که مقامات وزارت بهداشت بارها اعلام کرده اند که شرکت های ایرانی در تلاش برای تولید واکسن کرونا ایرانی هستند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.