محرز: ممکن است ویروس کرونای جهش‌یافته قبلاً وارد ایران شده باشد

 اگرچه وزیر بهداشت ایران اعلام کرد که تاکنون اثری از ویروس جهش یافته کرونا در کشور پیدا نشده است ، اما یکی از اعضای کمیته علمی در ستاد کنترل كرونا اعلام کرد که این ویروس ممکن است از قبل وارد ایران شده باشد.

سعید نمکی گزارش داد که طی چند روز گذشته همه مسافرانی که از انگلیس وارد کشور شده اند شناسایی شده اند و گفت که تاکنون اثری از ویروس در ایران پیدا نشده است.




در همین حال ، مینو محرز ، عضو کمیته علمی ستاد فرماندهی مبارزه با كرونا ، صبح امروز در مصاحبه با خبرگزاری ايسنا ، با اشاره به نیروی انتقال بسیار زیاد یک نوع جهش یافته ویروس کرونا گفت.
وی افزود:  «این احتمال وجود دارد که پیک اخیری که در کشور وجود داشته و شاهد سرایت گسترده کرونا بودیم همین ویروس جهش‌یافته بوده و از قبل وارد کشور شده بود.»."

پس از انتشار خبر نوع جدید ویروس کرونا ، دولت عراق روز سه شنبه اعلام کرد که برای جلوگیری از انتقال سویه جدید ویروس کرونا ، سفر به هشت کشور از جمله ایران را ممنوع کرده است.
Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.