بعد از سها رضانژاد، یک جوان دیگر در جنگل‌های کردکوی ناپدید شد

 نزدیک به دو ماه پس از انتشار خبر گم شدن سها رضانژاد در ارتفاعات گردشگری کردکوی استان گلستان و سپس پیدا شدن جسد او در روز ۱۷ مرداد، این ‌بار مردی جوان در این منطقه ناپدید شده است.

رسانه‌های داخل ایران ، از ادامه عملیات جست‌وجو برای یافتن معین شریفی ۳۶ ساله که پدر دو فرزند است، خبر داده‌اند.

بر اساس گزارش این خبرگزاری که روز شنبه ۵ مهر منتشر شده است، معین شریفی، یازده روز قبل برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفته و از آن زمان تا به امروز بازنگشته است.

بعد از سها رضانژاد، یک جوان دیگر در جنگل‌های کردکوی ناپدید شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر کردکوی در مصاحبه با ایسنا:

رئیس جمعیت هلال‌احمر کردکوی در مصاحبه با ایسنا گفت، با وجود حضور مستمر نیروهای این نهاد در منطقه «تا به امروز که ۱۱ روز از عملیات جستجو می‌گذرد، هیچ نشانه‌ای از این جوان پیدا نشده است».

گم شدن سها رضانژاد و «تعلل در عملیات کشف پیکر او» باعث گمانه‌زنی‌های زيادي، به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی، شد. ابهامات این پرونده هنوز پابرجاست.

بعضي کاربران توئیتر با انتشار خبر مفقود شدن معین شریفی در ارتفاعات کردکوی، از کوتاهی در اطلاع‌رسانی به‌موقع انتقاد کرده و بر این باورند که خبر ناپدید شدن سها رضانژاد به دلیل جنسیتش بازتاب بیشتری در رسانه‌ها داشت.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.