نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس «حق تشکیل» ستاد انتخابات را ندارند

 نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس «حق تشکیل» ستاد انتخابات را ندارند : معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریور در ۹ استان و ۲۴ شهرستان، اظهار داشت : دستورالعمل تامین نظم و امنیت به استان ها و همچنین ضوابط بهداشتی ابلاغ شده است.

نامزدها حق تشکیل ستاد انتخابات ندارند و از فرصت فضای مجازی و صداسیما می توانند استفاده کنند. مجریان شعب از قبل غربالگری می شوند.

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری در نشست خبری امروز خود به مناسبت هفته دولت، گفت: بعد از اینکه دستورالعمل بهداشتی برای محرم اعلام شد، آموزش ۹۲ هزار هیات ثبت شده کشور و ۸۵ هزار بازدید از هیات ها انجام شد

. بیشترین رعایت ضوابط بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا را از سوی برنامه های مذهبی و دینی داشتیم از جمله در مراسم ایام محرم. در این ایام بیشترین همکاری ها از سوی تولیت آستان ها، هیات ها و مداحان وجود داشت و موارد نادری هم از عدم رعایت ها بود که تذکر دادیم.

نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس «حق تشکیل» ستاد انتخابات را ندارند

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنین با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همگان، اضافه كرد : کارها و فعالیت ها باید ادامه یابد و من خواهش می کنم که مردم رعایت کنند. بر اساس پیشنهاد کمیته امنیتی اجتماعی، ستاد مرکزی مقابله با کرونا تصویب کرد که همه دستگاه ها در همه قوا در ۱۵ روز برنامه همزیستی با کرونا را تهیه کنند تا به تصویب ستاد مرکزی برسد.

وضعیت امنیتی کشور:

ذوالفقاری  با اشاره به وضعیت امنیتی کشور، تصريح كرد: کشور با هوشیاری مردم و تلاش نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و بسیج و شورای‌های تامین و مرزبانی از امنیت خوبی برخوردار است. تحریم ها، حمایت مالی و اطلاعاتی دستگاه های اطلاعاتی کشورهای متخاصم برای ناامن کردن کشور انجام می شود.

وي ادامه داد : اقدامات تروریستی کاهش نیافته است بلکه کنترل ما بیشتر شده است

وی درباره وضعیت برگزاری مراسم اربعین امسال، اظهار داشت : سفیر ایران در بغداد به ما اعلام کرد که مسئولان عراقی به صراحت اعلام کرده اند که امسال به خاطر بیماری کرونا زائر خارجی را نمی پذیرند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.