با ادامه سقوط اقتصاد :دلار به ۲۶ هزار تومان رسید

 


این دومین بار در طول دو ماه گذشته است که نرخ ارز به ۲۶ هزار تومان می‌رسد. ۲۹ تیرماه امسال هم نرخ دلار در بازار ارز تهران برای ساعاتی تا ۲۶ هزار تومان افزایش یافت.
چند رسانه‌ که اخبار مربوط به نرخ ارز در ایران را منتشر می‌کنند، خبر داده‌اند که قیمت دلار در بازار ارز تهران، روز شنبه ۲۲ شهریور به ۲۶ هزار تومان رسیده است.

در ماه‌های گذشته که نوسانات نرخ ارز شدید شده است، بانک مرکزی ایران تلاش کرده است که با تزریق مقدار محدودی ارز به بازار، از بالا رفتن بیشتر و نوسانات شدید قیمت ارز جلوگیری کند.

همچنين اقدامات مقطعی، مقام‌های پلیس و قوه قضاییه هم به صورت دوره‌ای اقدام به بازداشت افرادی تحت عنوان «اخلال در بازار ارز» می‌کنند تا بتوانند فضای بازار ارز در ایران را کنترل کنند.

تحولات بازار ارز در ماه‌های اخیر نشان داده است که این اقدامات برای مهار قیمت ارز بی‌فایده بوده‌اند.

تخم‌مرغ شانه‌ای ۳۰ هزار تومان شد!

سعید درخشانی، رئیس اتحادیه سوپر مارکت‌داران، بيان کرد: چندی پیش دولت اعلام کرد هر شانه تخم‌مرغ تقریبا ۲۰ هزار تومان است

در حالی که هم اکنون قیمت هر شانه تخم‌مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت نزدیک به ۳۱ هزار تومان می‌رسد.

وعده قالیباف درباره بازگشت رونق به بورس

وعده قالیباف درباره بازگشت رونق به بورس

او با اشاره به اظهارات روسای کمیسیون‌ها، نمایندگان، وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خاطر تصريح کرد: اولین نکته‌ای که مردم باید از آن مطلع باشند این است که مجلس مصمم است حمایت و تقویت لازم و تثبیت را در بازار‌های بورس و سرمایه انجام دهد

قالیباف در ادامه اظهار داشت : مجلس شورای اسلامی نه تنها هیچ کوتاهی در این زمینه ندارد، بلکه این موضوع بیشتر از همیشه مورد توجه و اولویت ما بوده است. از این به بعد هم لازم است تصمیمات جدیدی در بورس مورد توجه قرار گیرد که این تصمیمات در مجلس شورای اسلامی با حضور رییس سازمان بورس اتخاذ شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با اطمینان عرض می‌کنم مجلس و دولت با جمع‌بندی امروز در صحن مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی و تصمیم روز پنج‌شنبه در شورای عالی بورس این کار را انجام می‌دهند


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.