حمایت از مردم ایران ، “توافقنامه صلح که در روز 15 در کاخ سفید امضا خواهد شد

 

حمایت از مردم ایران ، “توافقنامه صلح که در روز 15 در کاخ سفید امضا خواهد شد :پیمان صلح امارات متحده عربی و اسرائیل با حمایت گسترده عربی و بین المللی ، آن را “گامی تاریخی” توصیف می کند که به احیای روند صلح در خاورمیانه کمک می کند ،


و عزم راسخ امارات متحده عربی برای متوقف کردن برنامه الحاق سرزمین های فلسطین را که به درگیری در منطقه دامن می زند ، تحسین می کندحمایت از مردم ایران ، “توافقنامه صلح که در روز 15 در کاخ سفید امضا خواهد شد :پیمان صلح امارات متحده عربی و اسرائیل با حمایت گسترده عربی و بین المللی ، آن را “گامی تاریخی” توصیف می کند که به احیای روند صلح در خاورمیانه کمک می کند ،

امارات و اسرائیل تعهد خود را در دستیابی به مفاد پیمان صلح بین آنها تأیید می کنند

آنها تأیید کردند که پیمان صلح شجاعت امارات متحده عربی است ، راه حل دو کشور را احیا می کند و زمینه را برای از سرگیری گفتگوهای اسرائیلی ها و فلسطینیان با هدف ایجاد دو کشور فراهم می کند.

در این پیمان صلح علاوه بر متوقف کردن طرح الحاق به سرزمین های فلسطین ، تلاش های امارات و اسرائیل برای دستیابی به یک راه حل عادلانه ، جامع و پایدار برای مسئله فلسطین ، و اجازه دادن به همه مسلمانان برای دیدار و دعا در مسجد الاقصا ادامه داشت.

کارشناسان: 3 ویژگی استراتژی صلح بحرین و امارات با اسرائیل

1- ضد تروریسم

2-همکاری اقتصادی

3-آرمان فلسطین

امضای توافق نامه عادی سازی بین اسرائیل و امارات در 15 سپتامبر در کاخ سفید

یک مقام آمریکایی روز سه شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت ، در تاریخ 15 سپتامبر ، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در کاخ سفید مراسم امضای توافق نامه عادی سازی بین اسرائیل و امارات متحده عربی را میزبانی می کند.

ایجاد روابط دیپلماتیک بین دولت عبری و متحدان ایالات متحده در خاورمیانه ، به ویژه کشورهای نفت خیز خلیج فارس ، در استراتژی منطقه ای ترامپ نقش اساسی دارد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.